dimecres, 18 d’abril del 2012

I em pregunto..

Qui no s'ha preguntat abans d'anar a dormir... I avui, què he fet?
I conseqüentment fas un repàs general del dia i satisfet o no el finalitzes.

Però, jo avui em pregunto... La gent és feliç?
Aquesta ha estat la meva pregunta després de sortit al carrer i veure les cares apagades de la gent alhora de treballar.
No perquè estiguem en "crisi" (que també és una raó) però hem d'estar agraïts de la feina que un té, sigui la que sigui.
El dia serà més o menys llarg segons cadascú decideixi.
Vist l'èxit d'alegria al carrer m'he fet replantejar quin tipus de societat som... Som el què volem ser?
O fem el que sigui com sigui (amb gens d'entusiasme) per arribar més dora a casa i ficar-nos a mirar el programa de la setmana, a l'anomenada caixa tonta?
La conclusió que n'he extret ha estat que la constància i l'interès realitza la persona, les ganes de provar, fer i desfer, el vull no puc però ho intentaré... Això és el que realment realitza a un mateix.
Sort que hi ha gent que té ganes i molt entusiasme per canviar petites coses, per fer nous camins i per no rendir-se per aconseguir el que realment vol.

Dintre del que cap, encara hi ha gent com cal en aquest món! :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada